tirsdag 30. august 2011

Ut på tur...vær lur!


Åh deilige høst! Fineste tiden å løpe på! 
Uten å måtte rippe for mye opp i den traumatiske hendelsen for en uke siden, kan jeg bare oppfordre alle som løper med hunden sin; hold fast! Jeg klarte å "miste" hunden vår i skogen en kveld jeg og et par venninner var ute og løpte... og i 4 timer var han søkk vekk! Klokken halv to på natten fant vi han! Blant andre(!) takket være Mr M sin superduperhørsel! JUBEL! Jeg forstår det ennå ikke...Først nå en uke senere begynner jeg å få lyst på en ny løpetur ;) 

Ellers jubler jeg over at Sweet Paul er på plass i bladhyllen! KK har gjor det igjen! Genistrek! Masse-masse deilig inspirasjon!!!

Og tenk...i hundre år har jeg tenkt på at jeg må skaffe meg en "chopper" som dere ser på bildet til høyre... og endelig! Den er på plass. Krevde ikke en kalori og heller ikke alt for mange penger. 
Aldri mer ferdigpesto! 

Her skal næringsstoffene bevares! 
GLEDE i hverdagen!

God høststemning! Nyte den deilige luften! 

Det skal jeg!

xxx
M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg