søndag 25. desember 2011

Harry jul...gledelig jul!

Julemodus

Årets julegave til oss fra MiniM *Elsker!*

Kom brått på i år også...

"Julen skal være litt harry!!" Hvorfor må alt være så hvitt, så grått og så kjeeeeedelig(?!) Mr M sutrer hvert år når den store dagen nærmer seg... for da går det igjen opp for han at han ikke har handlet inn nok grønt og rødt og blått(!) glitter... - "Tinsel". Og jeg må igjen påpeke at han har frie tøyler til å gjøre akkurat hva han vil når det kommer til juledekorering;  MEN at jeg dessverre ikke prioriterer den handleturen for han ;) NIsser!! Helt enig - flott med nisser, men de fleste ser passe skremmende ut + at jeg har bra mye annet å bruke pengene mine på, når jeg tenker meg om ;) 

Vel, den ene tinselen vi har  - har dog fått hedersplassen over speilet i stua.. - og det sammen med et par andre "harry" innslag, gledet Mr M nok til at det ble jul i år også ;D

Vi hadde en nydelig julaften sammen med min kjære far i går. MiniM synger i kor, så vi var alle sammen i kirken først på dagen - hvor MiniM sang - til og fra i dette koret... hun ville helst løpe intervall mellom koret og oss, ser dere :) Men de sangene hun kunne - sang hun av full hals! 
Jeg synes det var en fornøyelse, Mr M ser helst at fire-åringen viser "litt mer disiplin" heretter(!)

Godt at man er forsjellige.

Det gjør livet bittelitt mer spennende ;)

Jeg skulle gjerne lagt ut julekortet jeg fikk fra Mr M her.. det var så ubeskrivelig...perfekt! 
Han vet virkelig å trollbinde meg med sine ord, og all sutringen i forkant forvinner som dugg for solen!

Vakre fine julen! 
Min herlige lille familie...

L o v e e n d l e s s l y 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg