fredag 30. november 2012

Tidens tann...

Mina skriver brev til tannfeen...
-Check that cool office chair ;)

Rett på sak... hehe


Utsikt fra verandaen vår ---Residences@evelyn by 7pm


Vår nærmeste nabo... Kun et basseng mellom oss ;)


Mina´s tann nr to fallt ut i forrige uke mens hun var på skolen. Tannen ble dessverre borte og Mina var helt fortvilet, - hvordan skulle tannfeen nå vite at hun hadde mistet en tann?!
Skrive brev kom vi på. Og det funket! ;)

Her er vi godt i gang med helgen... Mr M er på reise. Han har for øvrig reist som en gal den siste tiden... Så langt denne uken har han vært i Jakarta og HongKong. Hjemom for å snu i morgen, drar så til Bangkok.. eller var det Tokyo?? Sukk...henger ikke helt med. Men jeg er veldig stolt av min hardt arbeidende mann! Og kontorstolen deres ser på bildet øverst er en av mange lekre kontorstoler han presenterer! Scandinavian Business Seating heter selskapet han jobber for, og jeg tør påstå at det er få som slår de på  utseende, funksjonalitet og komfort! Scandinavisk design er jo kjent for å være bra og her i Asia får det bare mer og mer anerkjennelse. Det er spennende å se på nært hold :) 

At vi har vært her i Singapore 9 måneder er helt utrolig... Hvor blir tiden av! Jeg prøver å stoppe den ved å nyte solnedgangen fra verandaen vår noen dager, men selv solnedgangen har det "travelt"... huh... 
Bloggen er i alle fall et fint sted å stoppe opp å se seg tilbake. Her inne går verden bittelitt saktere innbiller jeg meg.. 

Ha en herlig helg alle sammen! Igjen- takk og takk for besøket xxx

LOVE & BLESS







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg