onsdag 28. november 2012

Homely in Singapore..

True Love---Wedding gift---True Friendship

Ikea candle stick... One of a kind


Music in the air


#VeryMe


Lazy mornings


Eat cake for breakfast...


My heart xxxxx Kosestund


"Midlertidig"


Interior--Travel--Cooking
Joy of Life


Feels like home...


Old calender pics brought to life in frames :)


Ikea lamp--- I like! 

Det er når jeg rydder at jeg får nye ideer. Så det burde jeg i grunnen gjøre mye oftere ;)
Disse gamle kalender fotoene hadde jeg ikke hjerte til å kaste, og må få hengt de opp et eller annet sted.  
Men ingen hast! 
Det er fullt mulig de ikke skal opp heller. Jeg liker å holde mulighetene åpne og det forklarer nok at ting tar tid her i heimen. Det -sammen med min latterlig dyre smak :F 
Det fine er dog er at man slipper unna en del typiske "trend feller"... Man må se det positive der man kan! ;) 

Takk for besøket! Jeg er overveldet av at så mange stikker innom! Veldig kos!! :D

Med ønske om en finfin onsdagskveld xxxxx







1 kommentar:

  1. Fine bilder fra leiligheten! Det er så koselig å se hvordan dere har det, og snaaaaart skal jeg jammen se det på ordentlig også!
    Drømte faktisk at jeg var på vei til deg i natt, så vi kan trygt fastslå at det gledes stort! :)
    Kan prøve å skype deg imorgen eller fredag!
    Stor gladidegklem <3

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg