mandag 16. mai 2011

Ja vi elsker dette landet... og som vi elsker dette nabolaget!

Home Sweet Home!


How to kiss a frog


Da kan 17.mai bare komme! 
Her er alt klart bortsett fra hva jeg skal ha på meg(!)
Skulle gjerne hatt bunad, men har i det minste spart meg en masse stryking ;)

Jeg forelsket meg hodestups i denne kjolen til MiniM, og planen var jo å 17.mai´e den opp litt, men det utgår visst--
MiniM vet hvilken kjole hun skal ha på seg! Den blå og hvite med roser på og som vifter...
En enkel hvit kjole kan ikke måle seg..!
Vel, neste gang vinner jeg ;)

17.mai er vi invitert på frokost hos et nabopar, og på grilling/middag til et annet. Snakk om luksus!! 
Jeg er overbevisst om at menneskene i dette området er over gjennomsnittet superhyggelig.
Heldige
Det var på 17.mai i fjor at vi ble introdusert til en rekke nabopar i gata ved at vi ble invitert på hagefest. 
Marianne&Morten skal ha mye av æren for samholdet som har oppstått siden.
Jeg vil si det er temmelig unikt.

Eksempelvis; nå torsdag møtes vi 14-15 damer i gata/tverrgata for ost og vin(!)
Stas

Men først 17.mai!

BARNAS DAG
Jeg har laget 17.mai-cupcakes til ære for barna
og marsipankake til ære for de voksne

Gleder meg som et barn til å pynte dem i morgen.
Følg med, bilder kommer ;))


Med ønske om en superduper 17.mai feiring!!

Ja vi elsker

xxx
M




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg