torsdag 22. november 2012

612 besøk!!

Under my umbrella...

Venter på grønn mann...
for så å løpe som en gal over veien...


Marina Bay Financial Centre...
Mirror mirror on the wall...

I dag våknet jeg til en passe grå dag her i Singapore. Urutinert som jeg er tok jeg ikke med meg paraply på jobben, heller ikke cardigan (de ligger lengst bak i skapet, har ikke brukt de siden vi kom hit)... så da det begynte å regne mens jeg satt på bussen var jeg nokså "tapt bak en stol". Kommer ikke på en bedre beskrivelse..(noe språkforvirret) -poenget er at når det regner i Singapore, så regner det. Ingen gråsoner der.
Jeg måtte krysse en firefelts vei og det var nok til at jeg ble dyvåt tvers igjennom. Med aircon på kontoret, tok det ca 8 timer å tørke...

Pytt pytt... det er glemt nå da jeg så hvor mange som besøkte meg(siden min) i går... hjelpes, det kan jo ikke stemme! Siden i går bare har jeg hatt 612 besøk !!!! 
Vel, jeg tar det som et tegn på at jeg bør besøke meg selv mye oftere ;) MORO! 

Jeg ble så inspirert at jeg måtte finne frem babyen min som jeg ikke har brukt på leeeenge, -siden Iphonen har blitt min trofaste fotovenn. Får se å slutte med denne forskjellsbehandlingen ! Leicaen er jo intet mindre enn gull! Synes den fortjener litt ekstra oppmerksomhet som plaster på såret, og jeg har lovet den at den skal få være med på tur mye oftere heretter!






For øvrig helt herlig å se tilbake på årene som har gått her inne. Veldig glad jeg startet denne bloggen. Kjenner dog at jeg savner hjemmet i Norge vel mye når jeg ser tilbake... så får prøve å se mest mulig fremover ;)

Må ta med dette bildet Mina tegnet til meg i dag. Hun trenger ingen kamera...- dette er jo nærmest et fotografi å regne; bare se den slående likheten. Grønne øyne, gult hår. Lengden er ikke så nøye. Fin farge har jeg i kinnnene. 

Hva gjør det om dagen er grå.. - ingen setter mer farge på livet enn et barn! 

Hehe.. I love this!! 


"My mum"

--- "Prøv å se litt blid ut da!" ;D 

Med ønske om en strålende dag! Takk for at du tittet innom!

L O V E M



1 kommentar:

Translate

Populære innlegg