mandag 13. juni 2011

Den femtiende dagen 2011...

Sweet av KK..! 
Løp og kjøp...masse herlig inspirasjon å hente... 


Som denne fantastisk friske velkomstdrikken bla!


Mmmm!!! 
Åpen lasagne med spinat, ricotta og mandelpesto m.m!
Oppskrift fra den herlige kokeboken til Lotta Lundgren


Før vs nå...
Til venstre: Kokebok etter min kjæreste farmor. Min store matguru og inspirasjon!
S a v n e r


Marit´s sommerkake - i porsjonsformer
Nydelig!!

Dette har vært en begivenhetsrik pinsehelg! Jeg kan ikke si det har handlet så mye om den hellige ånd, men så heldig som jeg føler meg så er jeg sikker på at der hviler en hellig ånd over oss ;))

Sol og sjø (ekstremt mye vind), deilig mat og bobler som bruser om kapp med boblende mennesker! 


Jeg tar ingenting for gitt. Det har livet lært meg.
Men også av den grunn vet jeg å leve i nuet og nyte!

Jeg håper dere har gjort og gjør det samme!

Ha en fin uke!

Love&bless
xxx




1 kommentar:

  1. Hei! Her inne var det KOS ;O)
    Legger meg til som følger, å ønsker deg en flotters uke, Klem Anna

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg