fredag 5. august 2011

A little Make over!




Forandring fryder. 

Ved å flytte dette skapet fra hallen til badet, fikk vi plutselig et nytt bad! Pluss at hallen er som et blankt kanvas... alt kan skje! Det liker jeg ;D

I tillegg fikk "duftgarderoben" min vist seg litt frem. 
Det indre er absolutt viktig, men jeg må innrømme at når det kommer til parfyme så nytter det ikke at innholdet lukter godt hvis flankongen er tåpelig.. (!)

Disse er like fine inni som utenpå 

Ja takk begge deler ;D


Ps:  Stigen fra House doctor minner meg om Bali... Helt siden vi var der i et virkelig fantastisk bryllup(!) for 5 år siden har jeg ønsket meg en slik...

Ting tar tid, men nå var tiden inne.

Franske dører til stuen kommer til uken, så til dere interiør-glade; bilde kommer!

Ha en kos fredag!!

Make a change
xxx
M







3 kommentarer:

  1. Det var bare kjempefint, nydelig med skapet på badet;)

    SvarSlett
  2. Fineee... jeg har også ønsket meg en sånn stige siden den fantastiske bryllup på Bali ;) men har ikke fått noe.. tiden går faktisk ganske rask hos dere !!

    SvarSlett
  3. Takk dere søte!! Skap - switch var Mr M`s idé faktisk! Han glimter stadig til ;))
    Pricia - jeg gleder meg sååå til dere skal "fornye" løftene deres igjen - på Bali, ikke sant?? ;D Tror man pleier å gjøre det vært 10. år... eller var det hvert 6... husker ikke ;)))

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg