torsdag 22. desember 2011

Julekort 2011


I forrige innlegg virket det nok som om jeg tar alt med stoisk ro...og det er det fine med blogging - I det man setter seg ned for å skrive så er verden rolig og bedagelig ;)
 Men når sant skal sies, så er det øyeblikk i løpet av dagene hvor jeg er sikker på at jeg skal rakne...(!)

Julen er en ambivalent tid! På ene siden; yr av glede over alt man har å glede seg over - og på den andre siden; haaat over alt man må stresse over... og det er jammen ikke rent lite når man kommer bittelitt bakpå... - Noe Singapore-turen i månedskiftet resulterte i for min del. Det er da man får bruk for det berømte fugleperspektivet. My favourite ! 

Pepperkakehus er fint ANNET HVERT år... ;)

Keep calm

Her gjenstår en hel del før julefreden senker seg fullstendig, men i kveld har jeg gjort et vellykket forsøk på å ta inn over meg at jeg faktisk har juleferie (!!!) 

Bena høyt, et stooort glass vin og Hodejegerne på film... armkroken til Mr M. 
En perfekt start på julen!

Julekortene er til og med sendt, og jeg må bare nok en gang takke alle som har sendt oss så fine julehilsen!! Man kan si hva man vil om elektronisk mail og skog-sparing, men ingenting er som et godt gammeldags julepostkort i posten! 

Det er jul det!! 


Give
Love
Enjoy
X


(Ps. Årets nyttårsforsett:  Tenke julekort i oktober 2012!)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg