søndag 17. juli 2011

Happiness is not a destination...

It is a way of life!








Endelig sommerferie!

Grilling er en folkesport ifl Weber...og det er absolutt en sportslig aktivitet som funker på solrike dager! Og solrike dager er det ikke mange av, så Hushovd får stå for hard-treningen så lenge ;)) 

Jeg leste en "fiffig" artikkel i DN i går, hvor enkelte lederer fnyser av treningsbølgen her til lands... sånt vekker interessen i et PT-hjerte ;)
Jeg skal ikke gå i detalj på hva artilkkelen handlet om her, men den belyser hvor forkjellige holdninger vi mennesker har til et lykkelig liv...
I utgangspunktet handlet det om hvorvidt topptrente ledere var bedre ledere enn utrente ledere...men i bunn og grunn handler det jo om "livssyn"... Hva gjør en lykkelig? 

Trening gjør meg lykkelig. Uten tvil.
Trening gir velvære.
Men det kan ikke sammenliknes med følelsen av å se MiniM lykkelig f.x..
Å se henne leke og kose seg med likesinnede er en glede av en annen verden
Å være sosial med venner kommer også langt opp på lista!
Jeg må innrømme at jeg stusser over folk som trener som toppidrettsutøvere - uten at de skal bli det
Det viktigste er å finne en formel som funker for en selv og de rundt dem
Alle burde stoppe opp en gang i blant å tenke... hva er det egentlig jeg jager etter?
Hva er viktig; resultatet eller det man opplever på veien ...
Hva skal man med resultatet...??

Med ønske om en passe lat, sosial og deilig sommer!! Nyte!

L o v e
M



2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder som alltid, søte! Herlig også med litt engasjement! ;)
    Nyt feriedagene med dine kjære, så ses vi forhåpentligvis om ikke så altfor altfor lenge!!!
    Klem fra bartebyen

    SvarSlett
  2. ...min trening i ferien er lange gode turer langt kyststien! ;) Helt supert!
    Herlige sommerbilder du deler med oss!
    Nyt dagene og samværet med de du er glad i!
    ;)
    Sommerklem fra meg!

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg