søndag 11. september 2011

En bukett venninner...

Glede! Venninne-hilsen...


Lykke! Venninne-roser...


Kos!
..med venninnekopp <3

Denne helgen har stått i venninnenes tegn, og jeg kan nok aldri få sagt hvor takknemlig jeg er over å ha så mange gode mennesker i livet mitt! Bare det siste året har jeg blitt kjent med en liten skokk fantastiske mennesker!!

Fredag samlet jeg et lite knippe for å ta en liten pre-skål for Barbados! 
Det er helt utrolig hvor mange som har sagt ja til å bli med å feire kjærligheten vår neste år!
Mange velger å feire sin egen i samme slengen med en aldri så liten kjæreste-tur! =D
Det er veldig stas for oss!

I utgangspunktet har Mr M og jeg alltid sagt at vi skal gifte oss i Karibien. Men en stund gikk vi litt tilbake på det og sjekket ut en rekke muligheter her i Norge - rett og slett kun for å sikre oss at vi kunne dele dagen med vennene våre. 
Men så kokte det hele ned til at vi ville holde på planen vår; man gifter seg jo tross alt for sin egen del! Og vi var altså i ferd med å gifte oss her i Norge bare for å gjøre det "enkelt" for familie og venner... det ble litt feil det også!
Derfor gamblet vi.
Og håpet at i alle fall nærmeste familie ble med oss...

Gjett om det ga uttelling!

Villt mange har booket allerede :D

Budskapet: det lønner seg å følge magefølelsen og satse! 

Takk for en herlig helg til de dere jentene som tropper opp når Mr M er på "jordomseiling"!

I dag står middag hos et nydelig nabopar på agendaen - samt barnebursdag oppe i gaten...Lyckliga gatan ;))

Fin fin søndag til dere alle!

Leve
Satse
Nyte

L o v e
M











2 kommentarer:

  1. Det er alltid stas med venninnebesøk! Håper jeg får anledning til å dukke opp om ikke så altfor lenge jeg også!
    Ha en fantastisk søndag, kjære, så skravles vi ihvertfall på telefonen snart! <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det du skrev om bildene mine under NIBs høstutfordring. ;)

    Ser at du også liker GreenGate. :)Flott kopp!

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg