mandag 26. september 2011

Mandag... og jeg blir gal...

av alt!! 

Noen dager starter opp-ned. Mandager er ofte slike dager...
Jeg skulle gjerne fått defragmentert hjernen min slik at tankene mine kunne sortert seg i noenlunde riktig rekkefølge!
Så mange planer, så få timer i døgnet

Det er heldigvis flere dager til bryllupet enn det jeg har hatt for meg; 
201
AAH...
Det kan gå ;)

Må da finne sko til kjolen innen den tid...*tihi*

Minner og bilder som dette...


Får roen til å senke seg...

Hva er vel viktigere enn en god latter, frisk luft og å ha noen rundt deg som elsker deg for den du er! Tross alt... ;D

Nå er det God Bok i sofakroken. 

I morgen er det tirsdag!

Personlig hilsen M

xxx





1 kommentar:

  1. He he.. Det er godt det er flere som surrer litt! Hørtes deilig ut med en god bok i sofaen nå da ihvertfall!
    Her er det pysjen som gjelder! Opp klokka fire i natt er "ikkje bra!!!"
    Ha en fabelaktig tirsdag!
    Stor bamseklem

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg