søndag 16. oktober 2011

Gave fra en annen verden...


Jeg mener bestemt at det er lov til å skryte hemningsløst av egne barn! Hvorfor skulle man ikke det!?? Så lenge man husker på å skryte av andres barn også ;)

Jeg vil legge dette bildet i minneboken min, for jeg blir aldri lei av å se på det! Vakre-vakreste jenta vår!

Tenk, fire år og nå hjelper hun mammaen sin med å skrelle grønnsaker(!) 
Nesten så man kan begynne å tenke på å prøve på nr 2..

Men bare veldig nesten...

;D 

Hvorfor prøve å "endre på" noe som er så fullkomment!? 

Vet ikke om vi våger..

 Lille kjøkkenhjelper


Nydelige venner på en nydelig søndag


Med ønske om en fin kveld og en spennende ny uke!

Apropos spennende; 

Tusen hjertelig takk til alle dere som stemte på meg i NIB-konkuransen!!

L o v e xxx M








3 kommentarer:

  1. Så stor hun har blitt, lille prinsessa!
    Skjønner frykten for å tenke på å få enda en liten, men du verden for en glede å faktisk få oppleve det èn gang til!
    Våkenetter og andre mindre morsomme ting, glemmes heldigvis fort! ;)
    Ha en flott, ny uke, vakre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ei fin prinsessa hun er, helt enig ! Hørte at dere hadde en fin dag sammen , *gøy å kjenne igjen min prinsesse i bildet* skulle ønske jeg var der :(
    Vi får ta en date snart søta.. klemmer!

    SvarSlett
  3. Nydelig kjøkken hjelp!!
    NIB konkurranse...hva har jeg nå gått glipp av tro?!

    Klem Anna

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg