mandag 3. oktober 2011

Morgenstund er gull!

Godjenta slapper av med Barnetv..
Jeg nyter en langsom frokost


Mang en fugl har mistet sitt hjem på nabotomten vår...
Jeg gleder meg over grønn utsikt ved oppvaskbenken
Enn så lenge


En gledesspreder av en kopp

Smått er godt! Har dere drukket te av en bitteliten kopp? Det er noe eget med det, fant jeg ut. Det er akkurat som om teen smaker ekstra godt!

Denne mandagen startet bra! Det var passelig lyst ute før vi sto opp, og det er bare helt nydelig!
Alle dager som kan få lov å starte noenlunde rolig er gull verdt! 

At man likevel ender opp med å få usannsynlig dårlig tid, er en helt annen sak(!)

Leve i nuet

;D

Med ønske om en herlig uke! 

L o v e M






1 kommentar:

  1. En herlig uke til deg også, søte! For min del startet dagen klokka 04.05, og det er en smule tidlig gitt! Humøret er dog ingenting å si på! :)
    Nydelig kopp!
    Klem fra Kr.sand

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg