tirsdag 19. april 2011

A Great Start!!


Jeg fant jeg fant!! =D I et tidligere innlegg "etterlyste" jeg dessertformer á la de på bildet under.
Og jammen fant jeg ikke noen nærmest identiske hos Søstrene Grene... Lykke!
Tenker vi dekorerer dem med sommefugler til fødselsdagen til miniM, og med tanke på at alt av bær står høyt i kurs hos min lille prinsesse så vet jeg at denne lille idéen kommer til å bli en vinner!
Det er riktignok 5 uker til hun fyller år, men for en gang skyld var jeg tidlig ute med å bestille invitasjoner bla. Det er en første gang for alt ;))



Inspirasjon



Deilig start på påsken! MiniM forsyner seg av et lite fjell av en parmesanost vi fikk av et vennepar! Finefine matglade venner ;D
mmmm..nam! 
Grill - og sykkelsesongen er i full gang!

Sommeren like rundt hjørnet.. !

Lev i nuet

L o v e 
xxx
M





2 kommentarer:

  1. Du verden for en stålkontroll! Jeg er skikkelig imponert! =)
    Herlige bilder som alltid!
    God påske til hele familien!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Koselige stemningsbilder! Imponert over at ei så lita jente liker parmesan... =)

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg