torsdag 7. april 2011

What has been..Hasbeens!


L o v e nature



Klare til avgang...

Jeg forsøker å handle etisk så langt det lar seg gjøre, og har veldig sansen for såkalt "seasonal eating"/kortreist mat. Men selv om disse jordbærene kommer langveis fra, så var det ikke snakk om å la de ligge ... ! Inspirert av min fantastiske Grethe-venninne, så kjører vi på med luksusbær og bobler på en helt vanlig ukedag!
Jeg vil ikke avsløre hvilke jordbær dette er - her (hehe..), men la meg bare si at de er VEL så gode som Kvæfjord sine! Og for dere som vet hva det vil si - need I say more ;)
Hvem kan vente helt til August?!

Våren er her og jeg måtte ha et par "overgangssko". Disse ble valgt ut fra alle etiske hensyn (hihi) (all natural, handmade - fantastiske!!! å ha på) - og jeg lærte noe nytt! 
Det er fullt mulig å prute også i Norge(!)
Faktisk, er det et sted i verden man burde "prute" - så er det nettopp her!

Jeg må dog innrømme at det er min dårligste egenskap,- og betaler som regel litt mer enn jeg må =J .. men med litt nybegynnerflaks så fikk jeg prutet disse ned med 500 NOK! 

Vel verdt en liten feiring med en god nabovenninne ;)

Alt er hva en selv gjør det til..nesten

Med ønske om en ekstra fin kveld!

LovexxxM




1 kommentar:

  1. du, jordbærene ser helt himmelsk ut ! nå skal jeg jammen kjøpe med en pakke med jordbære for i kveld :) i dag det ikke helt vanlig dag after all :D klem til deg søta..

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg