tirsdag 28. juni 2011

Det gode liv... her finner du meg i sommer!












Dere som kjenner meg vet at trening har vært og er en stor del av livet mitt. Til daglig jobber jeg som Personlig trener ved Norges beste Pesrsonlig trener studio; Mykjemeir As, men nå i sommer når kundene mine stikker på ferie tar jeg meg en ekstrajobb... med noe jeg er lidenskapelig opptatt av på den andre siden; mat og interiør! 
Jeg er en stor tilhenger av B a l a n s e

Ikke for mye av noe
Ikke for lite av noe

Jeg trener - men ikke for mye
Heller ikke for lite

Jeg spiser og drikker (helst det som er godt for kropp, og ikke minst sinn)
Kanskje litt mye
Men ikke for mye

Her vi bor på Holmen/Nesbru finnes en liten, nærmest uoppdaget perle.
Her skal jeg jobbe litt i sommer, og det gleder jeg meg til.
Snakk om å befinne seg midt i smørøyet!
Deilige oster, deilige skinker, herlig interiør fra bla Boomingville og House doctor, og alt du kan tenke deg av deilig tilbehør når du skal servere dine venner det beste!

Kom gjerne innom for en god kaffe og litt interiør-inspirasjon!

Ved siden av sykkelbutikken på gamledelen av Holmen senter (Ref: Meny)!
Med ønske om en riktig god sommer! 

 L i v e l i f e
to the
fullest

xxx
M








1 kommentar:

  1. Å gud for en nydelig butikk!! Elsker Grønn på Lilleaker, men denne ser jo ut til å være i samme stilen! Takk for tips, og god sommer!

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg