lørdag 25. juni 2011

Colour of Love&Happiness..

Jeg må bare dele; en av norges fineste blogger ... gå inn her og la deg inspirere av denne hagefesten av en annen verden! 

Slike innlegg skaper dilemma for meg mht bryllupsplanleggingen... I utgangspunktet vil vi ha det så casual og enkelt som mulig. Når man da skal arrangere en hagefest skråstrek beachparty og befinner seg på andre siden av kloden for lokasjonen..- da dukker det et par utfordringer opp. Derfor har jeg i mitt stille sinn tenkt; minst mulig farger. Black&white...creme.. firkløvergrønt! Men akkurat nå høres det dørge kjedelig ut! En fargefest á la denne hagefesten hadde vært noe!! ;D

På den andre siden; Gjestene våre vil uansett sette farge på festen..! 

Her må dere gjerne komme med masse innspill!
Hvordan ser DU for deg et bryllup på Barbados?

Med ønske om en fargeglad lørdag!

Colour of L o v e & happiness

What´s yours?

xxx M


4 kommentarer:

  1. Enig med deg i at bildene bare var helt nydelige! Flinke dama! Ble rett og slett skikkelig klar for å bli med på festen, og sommerfølelsen kom jo bare hoppende! :)
    Synes likevel du har noe stilig på gang i forhold til de fargene du allerede har sett for deg. Det skal jo være litt forskjell på en sommerfest og et bryllup, selv om det skal være aldri så laidback...
    Ha en fortsatt strålende helg, vakre!
    Stor klem C

    SvarSlett
  2. Å, for en nydelig blogg!!!! Takk for tipset!
    Den hagefesten så fantastisk ut!!

    Ha en fin kveld min venn:)
    klem fra Silje

    SvarSlett
  3. Duse fargerer jo veldig lekkert og veldig interiørmagasin-ish, men ja, ganske så kjedelig er det også! For meg er karibien glade, sterke farger, mangfold, kontraster, calypso, krydder.... Jeg hadde gått for masse farger, brudebukett i typisk karibiske tropeblomster, grilling og steeldrums på stranda, fargerike hengekøyer, partytelt med masse deilige puter, stilig skåret sydlandskfrukt og grønnsaker på bordene, lyslykter i fine farger, brennende fakler...

    Likte disse bildene:

    http://justjaime28.files.wordpress.com/2009/03/caribbean-wedding-inspiration-board-by-itsajaimethingdotcom-2a.jpg


    Dersom dere gifter dere i påsketida kan dere jo dra inn elementer fra tradisjonen med å fly drager på stranda etter vielsen, noe de gjør over store deler av karibien på påskemandag. Noe jeg tror (har ikke hele fakta her, best å spørre google) er for å symbolisere oppstandelsen, himmelspretten m.m Trenger jo ikke være noe religiøst sånn sett, men kunne jo være et artig innslag med fargerike drager i bryllupet, siden dere kanskje gifter dere i påsketida likevel.

    Vi har sikkert ikke helt samme smak, men du spurte, hehe! ;-)

    SvarSlett
  4. Glimrende innspill, Elisabeth! Tusen takk =) Jeg har også tenkt på dette med drager, og tror slike elementer er god stemning. Selv om jeg elsker den skandinaviske stilen, så er jeg helt klar for å blande inn det karibiske når vi først gifter oss der! Ikke sikker på at jeg går for typiske tropeblomster dog, men blomster "in season" er fint ;D Hengekøyer kan absolutt komme godt med på beach-partyet; takk for tipset!! ;)))
    Det fine er at jeg ikke er noe "stil-slave" og ser for meg at vi fint kan kjøre en ren og mer klassisk stil på brunchen (resepsjonen etter kirken) (ref Nordlys og forskjell på sommerfest og bryllup), for så å kjøre en mer casual karibisk stil på strandfesten om kvelden! Mix and match er nøkkelen, tror jeg. For mye mix eller for mye match er det man bør unngå, spør du meg ;)

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg