mandag 14. november 2011

Bedtime...


Or time to wake up...

S l e e p

Jeg rakk ikke kaste meg med NIB´s soveromsutfordring, men legger det likevel til bloggen min som et lite interiør-innslag. Sengen og nattbordene er kjøpt på The White Company,
i London og når det kommer til soverom, er de en av mine absolutte favoritter! 
Bildene har ikke kommet opp på veggen ( de er for øvrig kjøpt hos en annen favoritt HABITAT), men alt kan ikke gjøres med det samme. Vi har tross alt bare bodd i huset 1.5 år...;D

Soverom for meg behøver ikke være "stylet" mer enn dette. Er det en mann inn i bildet, er det også kjekt at det ikke blir for mye krimskrams. 

At man kan gå rett ut på verandaen fra soverommet er et digert pluss! Da spesielt sommerstid ;) 

L o v e i t!!

zzz godt...

xxx M 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg