tirsdag 15. november 2011

Who let the dogs out..!

The best: Champagne macaroons!
(Hundene er designet av Regina Øvergaard)


Happy colours at Sebastien bruno

Det finnes alltid en grunn til å feire... I dag feirer jeg at bloggen min har passert 20 000 besøk! Det gir i snitt ca 180 besøk per innlegg. I desember har jeg blogget ett år, og jeg tenker ikke gi meg der ;) 
Dette er bare begynnelsen...håper jeg!

Jeg er kjempefornøyd med Leica´en min, men må innrømme at jeg savner speilrefleksen innimellom! Dessuten må jeg lære meg såkalte "mood boards", bla! Det får bli nyttårsforsettet for 2012! 


Apropos 2012...

Bryllupsplanleggingen


Bildet er lånt 

Bildet er lånt 
(det ga meg visst inspirasjon til eget bilde)

Kjolen kommer snart (glede!!!). Kjøpt i Sandefjord, bestillt fra Pronovias i Spania.
Hvorfor er det slik at man ender opp med helt motsatt kjole av det man hadde tenkt seg??? 
Med gode hjelpere under utvelgelsen, er jeg dog ikke i tvil! Det er kjolen MIN. Og altså helt ulik fra de på bildet over ;))

S p e n n e n d e

 Jeg tar en rosa macaroon til... sammen med en kopp deilig jordbær-te! 
- Alt som skal til for å "glam´e" opp en helt vanlig tirsdag 

;D 

Love&blessings

To you











2 kommentarer:

  1. Morn!! Det er nå artig å blogge, gratulerer med et år! Champagne macaroons, kan man baka det alltså c",?

    Klem Anna

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg