mandag 14. november 2011

Winter wonderland...

Fantastisk duft(!), 
men de må gjerne bytte navn


Førjulsglede


Innekos


I dag har jeg hatt følelsen av at nå er høsten helt over, og at snøen faller hvert øyeblikk.. Det er på ingen måte en vond tid vi går inn i, men jeg savner aldri snøen før jeg står på den med skiene godt plantet på bena. Da først husker jeg hvor usannsynlig deilig det er med vinter!

Men før det skal jeg grue meg godt til frost pluss tykke lag med snø på bilen - og det samme sjokket som skal møte meg hver morgen jeg så hårfint har beregnet tiden... (FFFF...hh!) *dette har jeg ikke tiiiid til*

Men INNE er fint. Varmt og lunt. Og nå nærmer julen seg med stormskritt (jeg fortrenger alt stresset som hører med den) og jeg gleder meg hemningsløst over tente lys i alle kroker. Jeg har sagt det før og sier det igjen; så heldig vi er som har hele 4 årstider!! 

Luksus!

Og hva angår julen, den mener jeg er til for at venner og familie skal samles. 
For enkelte er det dessverre den ene gangen i året man er sikret at NOEN bryr seg om en. 
Det kan man jo ha i bakhodet når man hekser rundt som gale for at julen skal være helt "perfekt" før den kan nytes .. ;) 

Det er ikke mye som skal til før at lykken er komplett..


Varme klemmer til dere lesere

xxx










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg