fredag 24. februar 2012

Home&Away

Deilige farger!


Fineste lille familien min!


Vår - og sommerfavoritter!

Heisann! Ligger litt etter med bloggingen min her, og skjønner nå at det er noen uker siden sist jeg satt stille ;) I dag gikk flyttelasset vårt til Singapore (!) Ikke det store lasset, det meste forblir jo her hjemme...men noen småting måtte med! - *herremindag som jeg kommer til å savne Leovofsen!!* Denne tanken kommer sikkert til å utvikle seg til et "tourette syndrome" de neste to årene... men jeg er heldigvis så hellig overbevisst om at han er i de aller beste hender denne tiden, så det kommer til å gå så bra! 

Fotoene over er en salig blanding av små lykkelige glimt i livet mitt i denne hersens pakke/vaske-tiden!
Jeg stopper stadig opp og smiler for meg selv. Det er ikke mye som skal til.. herlige farger er en vinner! MiniM! MrM  - de få gangene han har vært innom den siste måneden ;) For ikke å snakke om de nydeligste venner som beriker livet mitt hver eneste dag!

For min del er sommeren én uke unna på denne dag! Tenk...Det er helt merkelig...Jeg forstår nok ikke
helt omfanget av det som skjer nå, -før jeg en gang i mai sitter der på den andre siden av kloden, nyinnflyttet og nygift! *wtf happened*

*IKEA Singapore here I come*


210 "urbane" kvadratmeter skal gjøres til et hjem! ;) 
Ingen fare for at jeg kommer til å kjede meg i alle fall. Nok å finne på "rundt huset" der nede også...
Noen som kan komme å spille tennis med meg??? :))


Home & Away...

Det blir bare bittelitt annerledes..!

Gruer meg kun til å savne
Gleder meg masse til å oppleve!

Lo ve 
Bl ess
Always
&
Forever
Grateful

M







1 kommentar:

  1. Vil helst ikke tenke på at dere reiser snart, men jeg gleder meg jo dog veldig til å komme på besøk!!!! :)
    Herlig morsdagskort og ikke minst herlige farger på lepper og negler framover! :)
    Gleder meg til vi ses snart, kjære!
    Klem så lenge

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg