onsdag 1. februar 2012

Wedding inspiration...





Bloggen min er et herlig pusterom om dagen, kjenner jeg. Går fortsatt og er superspent på bolig i Singapore. Hvert 5. minutt kommer jeg på en ny ting jeg skullle ha gjort... Enkelte ting hadde jeg på agendaen for et halvt år siden, som da var for tidlig å gjøre noe med... men nå er det plutselig blitt på skyhøy tid ! *hjelp*
Ranunkler! Endelig avgjort hvilke blomster jeg skulle gå for i buketten min...men så nei. Ikke å få tak på Barbados. Vel, jeg kan vel bare legge til "lete videre" som mitt nye mellom-navn ;)
Og så får det forbli en hemmelighet til dagen er her ;)

Jeg nyter i alle fall de jeg har her hjemme! Og jeg kjenner at inspirasjonen kommer sigende... :)

Og så vet jeg med meg selv at når dagen kommer, og alle de fine gjestene er på plass - så kommer alt til å bli superdupert! GLEDER meg!

L o v e m !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg