onsdag 16. mai 2012

Copycat !






Inspirert av cafébesøket her om dagen... - I dag kom jeg tilfeldigvis over et sted hvor de solgte disse bokstavene! Måtte ;) 100 NOK betalte jeg til sammen - i Norge ville én bokstav kostet det samme. Jeg LIKER
meg faktisk her... ;D 

Jeg spiser og spiser... og når jeg ikke spiser planlegger jeg hvor  og hva jeg skal spise neste gang. Ikke for at jeg har lite å gjøre (god tid har jeg riktignok), - men god mat gjør meg glad! 

I dag har jeg vært u t r o l i g sosial! hehe...* jegmåle* Lunsjet her hjemme med min gode venninne Kristy etter å ha vært hos frisøren. Luksus! 
Som om ikke det var nok så har jeg skypet med to kjære venninner også i dag!

Livet er godt! Awesome... i grunnen! :D 

Ha en nydelig 17.mai alle sammen! Her skal det feires alt som kan feires ;)) Stort "norske-treff" i morgen.. det gledes !




E W S M A E O 
XXM




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg