torsdag 24. mai 2012

Go urban!
















I det siste har jeg lengtet hjem til Norge! Til Leogutten og alle vennene våre... 
Jeg var i grunnen forberedt på at jeg kom til å ramle ned i kjelleren etter den fantastiske bryllups-opplevelsen vår, men jeg hadde ikke trodd jeg skulle tenke tanken " jeg vil hjem!"... Det hjelper ikke at det nå går mot den vakreste tiden i Norge heller... - alle kommer ut av hiene sine og alt er bare fryd ;) 

Men det hjelper (!) at her er masse å se og gjøre på i Singapore! Jeg blir stadig overrasket over alle de herlige stedene som dukker opp...Her om dagen var Miss B og jeg ute et ærend, og visste ikke helt hvor på kartet vi befant oss... jeg oppdaget elven og tasset like gjerne langs den et stykke før vi skulle sette kursen hjem igjen. Og vips så oppdaget jeg en rekke steder som jeg gjerne besøker igjen! :) Over ser dere noen glimt...

På veien møtte jeg en aldeles stor fristelse... Laurent Bernard er kåret til den beste sjokoladen her i byen.. og det måtte selvsagt testes...













10 av 10 poeng! 

Verden er et bedre sted takket være sjokolade! Mørk sjokolade...

Fin skål fra fin venninne gjør meg ekstra lykkelig :))

Håper dere har hatt en fin uke! Snart helg. Alt er hva en selv gjør det til! 
Ta vare på øyeblikkene... Nyt!!

l o v e m



1 kommentar:

  1. Herlige bilder, kjære!
    Skjønner at det er dager hvor man føler seg VELDIG langt borte, men du er jammen flink til å se det positive i alt!
    Du savnes stort her hjemme også skal du vite!!!!!!
    God helg til deg og dine! Litt hektiske dager på jobb for øyeblikket, men jeg skal være på Skype nå, så må jo snakkes snart! :)
    Suss og klem

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg