fredag 11. mai 2012

Magisk morgen...




Perfekt start på dagen! Har endelig funnet en "frokostblanding" som smaker nydelig! Sitronen er ikke med på bildet, men en vesentlig del av denne "magiske kremen". Gladkopp med deilig kaffe kombinert med nyheter og siste nytt på FB er gull. Som ekstra bonus i dag, ringte skypen min mens jeg satt der. Koos å skravle med deg AL! :D 
"City morning" er utsikten vi våkner til om dagene, og på et mystisk vis digger jeg det! ;) 
Savner Leogutten min og morgenturene våre, men trøster meg så godt jeg kan med de fascilitetene vi har ;) Tiden går fort!









I dag møtte jeg en venninne til lunsj nede i business-distriktet og det var en ny opplevelse! Fantastisk mat (selvsagt må jeg nå si...har til gode å spise dårlig mat her), fantastisk god service og moro å se denne delen av Singapore! Denne relativt lille byen har fascinerende mange sider ved seg :) 









Andre glimt fra uken som har vært...


Love g r e e n


Little Miss Brisbane doesn´t mind walking - a lot! 







Med ønske om en morsom helg! xxx Mrs Brisbane :D






1 kommentar:

  1. God helg, kjære! Alltid en fryd å se bildene dine! :)
    Savner!!!!!!
    Bamseklem fra meg

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg