søndag 19. desember 2010

Kort sagt 2010


Jeg lover herved meg selv å  ha juleverksted minst 4 uker før jul neste år, - i stedet for 4 dager...(!)
Jeg er ikke overbevisst om at jeg rekker å få sendt ut en personlig hilsen i år... =J
Nå vet jeg at det ikke finnes en god unnskyldning for dette, men dette har vært et spesielt hektisk år. 
Nytt hjem. Ny jobb (som Personlig trener på www.mykjemeir.no  - sjekk ut!) - og alt som følger med det(!) I tillegg til at jeg organiserte et 40 års lag på størrelse med et lite bryllup.. nokså nylig. 
Så i år kom faktisk jula ekstra-ekstra brått på!

Jeg setter virkelig stor pris på de flotte julekortene vi har fått, og vil med dette understreke at dere er i mine juletanker! 
Happy 4. advent...xx
  

3 kommentarer:

  1. Takk for det sota! Ingen grunn til a stresse.... Nyyyyt resten av forjulstiden... Og hele julen!!!!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kort, vakre! Det er vel fortjent å roe litt ned nå! Kjenner jeg deg rett, har du dog ikke helt evnen til det ;)
    Gleder meg til en date på nyåret! Jeg foreslår en liten runde innom diverse god stemning-steder, slik som f.eks Kolonihagen! :)

    Lots of love! <3

    SvarSlett
  3. Takk for fin kort :) det holder i massevis med et sånt kort, herlige bilder av Prinsessa. Kos deg videre.. vi sees snart !!

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg