lørdag 25. desember 2010

Venner..


Julekalenderen til prinsessa fikk en ny funksjon da det ble julaften. Det er slike ting jeg vil betegne som gullkjøp. Når julen er over kan den brukes til å henge smykker og vesker e.l på ... perfekt! 
Denne henger nå på kjøkkenet og gleder, og jeg føler meg så priviligert som har så mange gode mennesker i livet mitt. Selv om man ikke rekker å se hverandre like ofte, så er julen en fin tid til å minne hverandre på om at man stadig er i ens tanker... LovexxM

1 kommentar:

  1. Jeg ser jo her at det mangler julekort fra oss, men jeg rakk dessverre ikke å kaste meg på julekort-opplegget i år:-( Men det kommer vel flere muligheter! Har heller ikke fått noe særlig fri i romjulen, så får ikke gjennomført noe sosialt før på nyåret igjen. Men håper vi kan finne en dag da som passer oss begge - Aminah vil nok gjerne leke litt med Mina igjen:-)

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg