fredag 18. februar 2011

Var ikke du...


Mmm... Hummingbird´s Cupcakes!

Morsdag og Valentine´s to dager på rad. Skal si mannen min fikk kjørt seg ;)
Om man ikke gir blomster ellers i året, så skal man være bra modig for ikke å gjøre det på slike dager(!)

Mr M hadde glemt/gjemt rosene i bilen dagen før morsdagen, så de var heller triste da de ankom. Jeg fikk ikke muntret dem opp heller. Flaks at det var Valentine´s dagen etter, for da hadde han et "påskudd" til å kjøpe en ny bukett - friske glade blomster! 

Morsdager har fått en ny mening etter at Prinsesse M kom til verden. Min egen mamma er dessverre ikke her med oss fysisk, men i tankene mine er hun, hver eneste dag.
Diktet jeg har rammet inn og som henger på MiniM sitt rom, fikk jeg av min mamma en dag hun kom hjem fra jobb. Det må være ca 25 år siden(!)
Hun hadde tenkt på meg da hun så det, sa hun...

Slike kjærlighetserklæringer setter spor, og jeg oppfordrer med dette alle å vise sin kjærlighet til livet, sin familie, sine venner og sine kjære...
hver dag 

For hvem vet hva morgendagen bringer

Nyte helgen alle sammen! 
Love xxx M

1 kommentar:

  1. Fine ord, kjære deg, så da må jeg jo bare skynde meg å si at jeg er veeeeldig glad i deg, og setter uendelig stor pris på vennskapet vårt! <3
    Ha ei finfin helg!
    P.s Skal definitivt lage kyllingretten du anbefalte, i nær framtid. Jeg har nemlig smakt den hos deg, og den var nyyydelig!
    Stor klem fra suppekokeren ;)

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg