mandag 2. januar 2012

2012- Kisses!




Godt Nytt År ønskes dere alle fra hjertet..!
Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på bloggen min i året som har gått! 
Jeg hadde aldri trodd på så mange besøk, og det varmer å høre at bloggen min gleder såpass mange..!

Vet ikke hva det er, men jeg får bare fortsette å gjøre som jeg har gjort til nå; dele mine små og store gledelige øyeblikk!

Man skal selvsagt ta vare på de mindre gledelige øyeblikkene også - for man lærer tross alt av de også... 

Men jeg er ikke der at jeg vil dele dem med hele omverden.

Heldigvis er det ikke veldig mange av dem heller ;)

Det gjelder å se lyst på livet. Det er det eneste man har. Og man har det ikke veldig lenge heller hvis man ser det i det store perspektivet...Sett pris på det du har - der du er! 

Nytt år Nye muligheter


Bildene over viser årets mest orginale julegave! Til MiniM fra en venn av min pappa... 
Ikke nok med at denne vennen passet hunden og huset til pappa slik at han kunne få feire julen med oss...i tillegg sender han med den fineste gaven!
Bittesmå H.C Andersen bøker... nydelige historier fra 1850-tallet...
funnet på loftet til hans foreldre...
For en fantastisk julegave! 
Skulle ønske jeg var like kreativ...
men dessverre kommer julen på meg som et sjokk hvert eneste år ;)

Men, nå er det bare å skrive ned nyttårsforsetter!
Ikke for mange.
Tror 2 holder

2 be continued... 

Ha en fabelaktig start på det nye året, alle sammen!
Live as you preach
xxx







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg