tirsdag 31. januar 2012

Ring pillow...

Lånefoto

Værsågod å bli gal. Den store dagen nærmer seg, og oppi alle gjøremål i forhold til flytting i begynnelsen av mars, så forsøker jeg å holde et aldri så lite fokus på det som skal skje på Barbados i April... Attention to details er viktig. For meg er det så viktig at det faktum at jeg ikke kan henge meg opp i detaljer rundt vårt eget bryllup gjør meg litt smågal.
MEN, nå skal vi gifte oss et lite stykke unna og da er man nødt til å stole på de som jo faktisk er der og har en viss oversikt.. ;)
Likevel, en søt liten ringpute...det kan jeg da få ordne selv. Så jeg la inn et søk på Etsy.com til å starte med...  - 5. 879 treff !!! Det passer dårlig for en med beslutningvegring langt over leggetid.
Tror ringene skal få henge rundt halsen på MiniM... -  i en blå hyssing f.x(!) Da mister hun dem ikke, og  så har jeg jammen innfridd "something-blue-kravet" i samme slengen. Her går det unna!

Andre gode forslag mottas med takk! Det kan jeg takle... - men 5879 !! 

Med ønske om en fortsatt god uke xxx



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg