mandag 9. januar 2012

B A D

 Koppen "min" jo!



Hva tenkte du da du så overskriften? Jeg tenkte automatisk på den engelske betydningen av ordet.. er jeg Bad da? ;) Begge fotoene er lånt henholdsvis fra bloggen Kronprinsessene og Designletters.

Fyller snart år, så hvorfor ikke sette den på ønskelista!
Fra Mini M og Leo kanskje...

De er utrolig dyktige på å finne gaver til mor...
- som denne jeg "fikk" under treet i år ;D




L o v e i t !! 

Den skal med til Singapore - hvor jeg kanskje får mer tid til drømme-planlegging... eller; hvorfor i ALL verden skulle jeg få mer tid der ?!!? 

Det skjer nok ikke.

F a c e i t ;D

Ha en god uke!

XM



1 kommentar:

  1. ...så kommer man vel til å nynne på Michael J. låta resten av kvelden..

    ;)

    Tøffe kopper, de hadde passet godt inn her og ;)

    Ha en god kveld!

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg