fredag 13. januar 2012

En Lykkens fredag!





Hvor ofte tusler jeg rundt med venninnene mine og tar dagen akkurat som den kommer?
Så og si aldri!!
I dag har vi vært skikkelig "hemmafruer" på bytur! T og B og jeg :) 
Målet var Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design, men med så mye spennende på vår vei ble oppholdet der så kort at vi må tilbake! Vi fikk dog tid til en deilig lunsj i lyse fine omgivelser, og café Grosch anbefales! 

Notatbøker får jeg aldri nok av. Enda jeg har en mobil som fungerer utmerket til å skrive notater i. Det er bare ikke det samme! 
En "krisp" ny notatbok er ren skjær glede - og nå skal adressene til kjente og kjære ned på papiret en gang for alle. 
Og på de resterende sidene kan jeg notere alt som må huskes og ordnes ift vårt forestående bryllup..
Nå er det bare koselige detaljer som gjenstår. De store brikkene er på plass! 

For en drøm av et puslespill!

O j o Y

:D

God helg!

M





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg