fredag 9. mars 2012

Day Five..






Jeg elsker herved IKEA av to grunner. Den sorte lenestolen og den hvite skinnsofaen! Begge to er fantastiske å sitte i! Dessuten passer de glimrende inn i mitt nye lille hjemmeunivers; black&white&cream, steel&wood! :D
Farger skal få rejere på verandaen etterhvert og jeg jobber i n t e n s t med å få min kommende mann med på den store FERMOB-drømmen min! ;)) Fermob? Vel, la meg si det slik.. jeg har hatt en hang til denne typen utemøbler siden jeg bodde i Paris for 12 år siden(!) - Den gang jeg forelsket meg i Jardin du Luxembourg,  og hvor jeg la merke til stolen for første gang! Alle utemøbler siden den gang har bare vært midlertidig.. nå er det på skyhøy tid med noe for fremtiden! Ekstra hyggelig å kunne ta dem med hjem til Norge om et par år som et minne herfra ;) Her ser du de ultimate møblene jeg snakker om. Nyte!
Bildene over er tatt fra stuen som vender ut mot verandaen. Løsningen med sittegruppen er midlertidig da vi venter en annen sofa som skal fungere som tv-sofa. Tv er og blir nok en viktig del av vårt hjem - så da gjelder det å finne den beste løsningen ;)
Fortsettelsen følger... nå er jeg endelig kommet tilbake i blogge-modus! Er selv spent på hvilken form denne bloggen tar! :)

Gode ønsker sendes dere alle! Takk for at du titter innom :D Love & Bless xxx

7 kommentarer:

  1. Hva skuer mine lyseblå!?!
    Ser vel ikke sofaen jeg, bare noen nyyyydelige stoler bak i bildet! ;))))
    You lucky girl!!!! Dette blir bra! :)

    SvarSlett
  2. haha..ja de glemte jeg å nevne!! :)) DSW´ ene har stått på ønskelisten så lenge nå..og det deilige med Singapore er at man kan gå i butikken å "hente" dem... ikke vente en halv evighet ;) Riktignok er det en rekke andre stoler som står høyere på listen, men disse er rett og slett de beste å sitte på. Og det må tross alt få telle mest ;) Jeg er heldig. Ingen tvil om det!! :D Ikke minst for å ha venner seom deg! S m a s k !!! LoveU!

    SvarSlett
  3. Så spennende å se hvordan dere får det. Fine møbler dere har kjøpt!

    SvarSlett
  4. Så fine bilder av flott interiør:) Legger meg til som følger hos deg, her vil jeg tilbake:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig!! Lurer på hva som skjer nå jeg svarer her.. ;)

      Slett
  5. I så fall elsker jeg Ikea også - sååå flott svart lenestol! :-) Herlige bilder - I like. Her må jeg følge med videre... :)

    SvarSlett
  6. Åh! Så arti å se! Vældi fint - som forventa ;)) Vil se meir, meir, meir..

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg