onsdag 16. mars 2011

LOVE HOME

Samtlige bilder er tatt i dag. Jeg er rett og slett forelsket i huset vårt! Så jeg tok like gjerne kameraet med på en runde og foreviget små gledelige syn...
Snart har vi bodd her ett år... og det har ikke gått en eneste dag uten at jeg har tenkt; Jeg  elsker dette stedet! Jeg elsker..



Morgenstund
Den lille kommende brudepiken vår
(Bryllup til gode = glede!)



Gamle dører som formidler lys
Dagslys på baderommet!



Trapp med historie.. og
Når kreativiteten lever sitt eget liv(...)
(hjemløse blomster i bortførte støvler)



Hjemmekontor med potensiale



Avlastningsbenken som venter på Kitchen Aid ;)



Praktiske løsninger



Livet..!


Love always, M

4 kommentarer:

  1. Si ifra i god tid da, søte, når det er bryllup på gang! ;)

    SvarSlett
  2. Du skal få vite minst 1 uke før!! ;D xx

    SvarSlett
  3. Så flink du er, Mona! Og dere har et nyyydelig hjem og en nyyydelig datter :) Gleder oss til å se dere igjen :) Klem Eva og Sienna

    SvarSlett
  4. Takk Eva søte! Må ikke bli lenge til dere besøker oss ;) Anytime! <3

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg