mandag 14. mars 2011

Ut på ski..alltid blid!


Inspirasjon!!



Lykken er en god frokost, sol, snø, fjell og gode venner! 



Rest... ACTION!



I`ll go wherever you will go... xxx

Denne helgen var vi invitert med til Hemsedal av et sporty nabopar som bor der hele skisesongen. Deres 3. hjem er Zermatt, og jeg ble så inspirert av dem at jeg har bestemt meg for å bli ski-boms i mitt neste liv!
Jeg er sikker på at det fint går an å kombinere med de 300 andre interessene mine(!) ;D

Vi hadde en fantastisk tur, og huset vi bodde i vekket gode barndomsminner...bygd på 60-70 tallet, og innredningen har fått stå nokså urørt siden den gang. Kopper og kar jeg kan erindre foreldrene mine hadde.. - jeg skulle tatt bilde av alt, men nå var vi jo der for å stå på ski!

MiniM sto slalåm for første gang, og har kjempetalent (les:fartsgal).
Kjenner at jeg gleder meg til neste vinter allerede!

Vårrengjøringen skulle jeg i alle fall gladelig hoppet glatt over. Men nå er det faktisk den som står for tur!

Jeg tenker friske planter og blomster hjelper på motivasjonen.
Og så er det motiverende å tenke på uterommet! 
Det er jo som et blankt kanvas; alt kan skje! Lykke!

Ha en nydelig dag, kjære deg.

Takk for at du tittet innom.

Love xxx M





2 kommentarer:

  1. koselige bilder søte.. savner der ! klemmer

    SvarSlett
  2. Takk, vennen! Savner dere også! Når skal vi feire deg? ;)

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg