tirsdag 5. juni 2012

MADE WITH LOVE





Innpakningen er halve gleden! Her i S´pore driver de ikke med innpakning. I beste fall får du en gaveeske. Mulig det har noe med deres kjærlighet til trærne og miljøet å gjøre. Eller har de virkelig bare "dårlig tid"?
Jeg selv har en forkjærlighet for trær! The silent Giants... og jeg prøver å tenke miljø så langt jeg kan.
Recycle.
Jeg fryder meg over fine papirdesign, og for meg handler innpakning om å ta seg tid (som vi alle vet er en mangelvare) og legge det lille ekstra i gaven du gir.
Dette er en ting jeg vet min kjære mann f.x ikke skjønner det fnugg av... "who cares"? Jeg.. og sikkert et par til :)
Jeg hadde nesten blitt glad for en tom eske - bare den var pakket inn med kjærlighet..! ;)

Bare en tanke... på en onsdag.

Ha en herlig dag! Don´t forget to dance... :)

M





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg