onsdag 26. januar 2011

Det var en gang et alfabet...




 MiniM peker på det fotoet hun selv synes hun er søtest på!



What´s new..History repeats itself (Wallpaper fra januar 2001!)



"Hva skjer??" 



Bed&Breakfast.. Gjesterommet står for tur


Hva gjør man når man må være hjemme med febersykt barn. Man koser og leker selvsagt litt ekstra enn det man rekker de andre dagene - å oppholde seg på barnerommet er jo så kos! Glade farger, - og humøret til snuppa stiger langt mer enn feberen... ;) 
I tillegg får man tid til å se seg litt tilbake...  
Jeg fikk bukt med et par esker i dag som har stått og ventet på meg en stund. 
Det er to ting jeg ikke klarer å kaste; magasiner og teboksene til Kusmi! Med bladene kan man blad seg tilbake i tid, og finne inspirasjon man ikke har funnet tidligere kanskje... Boksene er rett og slett en fryd for øyet! Og teen er jo nydelig!

Jeg har fått låne symaskinen av min kjære nabo, så nå er det like før jeg slår til...

Ha en inspirerende kveld! xx


3 kommentarer:

  1. Det er så utrolig deilig å få gjort unna slike ting, som plager ens underbevissthet! Sjøl har jeg hatt storopprydning i div. kjøkkenskuffer. Muligens litt påvirket av Fru Flys "ordning&reda"-innlegg ;) Dessuten får jeg jo snart besøk av deg, som kan komme til å titte deg rundt, hi hi...
    Det gledes, det gledes!!!
    Takk ellers for god hjelp, kjære! :)
    God bedring til MiniM

    SvarSlett
  2. Så koselig med litt hjemmekos:-) Jeg føler jeg har sett de bokstavene der før, men da var de i ferd med å bli omorganisert av to små ivrige jenter,hihi... Masse god bedring!

    SvarSlett
  3. Hihi Tine, det er sant; det skulle egentlig ha stått; det var en gang et HELT alfabet..;) Jeg fikk helt vondt i symmetrien min av bokstaver som var "all over the place", så nå er de plassert litt mer utilgjengelig slik at de varer litt til ;) Takk for hilsen. Håper vi sees snart! Hilse dine! xx

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg