fredag 21. januar 2011

Ferdig..!!!




Det tok sin tid å pønske ut teksten på lerretet...
Her kunne det stått; " Making the simple complicated, is commonplace. Making the complicated simple; that´s creativity!" 
Det kunne stått; "Eat well, laugh often, love much"...eller "Celebrate every day!", "A thing of beauty is a joy forever", "Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things"...Etc. Kloke ord med andre ord. 
Men i stedet valgte jeg noe som kom spontant fra Mr M en kveld vi hadde lett gjennom alle disse flotte utsagnene. For ikke å snakke om alle sangteskstene vi har vært gjennom i letingen etter noe som kunne passe...
Teksten er rett og slett hentet fra et skilt vi har; "A home without a dog is just a house.." (til ære for vår elskede Leo)

Vi knakk sammen i latter begge to over forslaget, og fant ut at hvorfor ikke! Det symboliserer vår felles kanskje litt sære humor?
Som samboere kan man godt ha ulik smak når det kommer til interiør o.l. Det er bare bagateller; viktigst av alt er at man kan le sammen! =D
Jeg lar dere vurdere resten ;)



Tilbakeblikk 



Min interiørsans i et nøtteskall...
1/2 fransk, 1/2 dansk



grønt&grått

Ps: Jeg har flere lerreter jeg skal male. Kom gjerne med innpill! 
Lerretet over skal dog henges opp, og uglene og vasen fungerer bare  som "stand in" for det jeg egentlig skal ha der ;)
Heng med! Uendelig kos med kommentarer! 

Happy weekend all!

Love, M xx 









2 kommentarer:

  1. Hihihi:) Liker bildet og LIKER teksten!!! Synes den var herlig :)Kjempegøy med noe personlig som får en til å smile og ikke verst å finne noe som passer dere begge ;)

    Ønsker deg en super helg!

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Søte dere er. Say hi to your dogs

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg