lørdag 8. januar 2011

How you might want to live, rather than how it might look...



Diningroom - Chairs!



Livingroom



Bathroom (cream&black)



Perfect!



Have a seat

På ønskelisten min... møbler og gjenstander som er med på å skape et upretensiøst og varmt hjem. Barstolene er nydelige å se på, og samtidig superpraktiske. Lar seg ikke tilgrise like lett som andre stoler i samme sjanger. Ergo kan man slappe litt mer av når tulla klatrer rundt med smørfingrene sine ;)  Prisen er helt klart en annen sak, så jeg får derfor nøye meg med å se dem her inn til videre. 
Vi har som nevnt mange planer mht huset til tross for at det nylig er total renovert. Ansnes Entrepenører har gjort en upåklagelig god jobb med å få huset tilbake til sin opprinnelige stil fra 1927, men vår jobb er å gjøre det mer "oss"
Loftet vårt har et fantastisk spennende potensiale! Hagen også!! Ellers har jeg satt meg et mål å få arbeidsrommet på plass ila året. Det er direkte upraktisk i dag, og brukes alt for sjeldent. Det ser ok ut, men det holder ikke. Det må fungere! Gleder meg som en gal til å ta fatt!! Fortsettelsen følger... 
Ha en nydelig søndag xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Translate

Populære innlegg