søndag 16. januar 2011

Engine...



Rart hvordan hjernen fungerer noen ganger...på vei til Sandefjord i dag ble jeg fascinert av kontrasten...i går... i dag...  
Jeg er for øvrig i gang med flere prosjekter nå; Blant annet maler jeg et lerret til å ha over kaminen, pluss at jeg driver med noen små "fin-justeringer" på gjesterommet (noe som innbærer at jeg må børste støv av gamle "sy-ferdigheter".. - Lenge siden jeg satt foran symaskinen, skal sies..!) Å utfordre seg selv er morsomt! Gleder meg til å dele resultatet med dere! Inn til videre; "la motoren gå"! Den til venstre på bildet.. ;)
Love xxx

1 kommentar:

  1. Så fint at du skal begynne å sy! Gleder meg til jeg kan begynne å bestille sying av puter og slikt! Har et par prosjekter i hodet mitt nemlig ;)))
    Takk for besøket idag forøvrig! Alltid en fornøyelse <3

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg