torsdag 6. januar 2011

Rocka Romantisk...

Jeg har vanskelig for å sette meg selv i en bås hva angår innredning. Jeg "lider" av å like så mange forskjellige stilarter, og får nærmest klaustrofobi med en gang noe blir "for gjennomført"(!) ;)
Derfor er jeg så glad jeg lever nå! Nå som "alt er lov". Man mikser i stedet for å matche, og det er jeg tilhenger av! Når det er sagt hadde jeg helt klart trivdes i Madmen´s "gjennomførte" interiørverden...!! ;D
Og så er det jo først i ettertid man definerer de ulike stilene og epokene. Jeg er spent på hvordan "vår epoke" vil bli betegnet som i ettertiden...




Statuen er etter min kjære farmor, og den har fascinert meg siden jeg var bitteliten jente!  
Hodeskallen er en liten gave fra min kjære pappa ( også til seg selv), som for øvrig er forut for sin tid på mange måter. .. - fikk den lenge før skallenes inntog i interiørbutikkene ;) Og han har "blogget" i snart en mannsalder! Tenk - i 30 år har han skrevet brev til meg nærmest ukentlig! Hans skråblikk på samfunnet, verden og livet for øvrig har gitt meg mange ekstra leveår, er jeg sikker på! Man må kunne se humoristisk på livet. Humor er så mangt. Et hjem må også ha litt humor ;)



What to do! Dette skapet som en gang var et fyringssted, må utnyttes bedre! Fortsettelsen følger...


Love xx






1 kommentar:

  1. Gleder meg sååå til å komme på snarlig visitt!! <3

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg