tirsdag 4. januar 2011

DIN...

Do It Now (!) er mitt mantra for 2011. Det er selvsagt en utfordring når man til en hver tid har ca 500 jern i ilden, men det handler bare om å ta seg tid til å strukturere planene for så å prioritere...! Helt klart lettere sagt enn gjort. Men nå er det i alle fall sagt. Utsettelser er bortkastet energi. I stedet for å bruke energien på det man faktisk har satt seg fore, så kaster man bort energi på å stadig vende tankene tilbake på det man skulle gjort...DIN!




Siste dag i 2010




 Dag 1 i 2011





Håpet.. skaper fremdrift enten du tror på Gud/Allah/Buddah m.fl - eller ikke...Jeg tror ikke på Gud, men jeg håper(!) på en skaper. Når jeg betrakter vår lille engel, så er jeg hellig overbevisst om at det er mer mellom himmel og jord enn vi mennesker er i stand til å begripe. Jeg har ikke ord for hvor takknemlig jeg er...

Lære, leve, håpe... - for ikke å glemme Elske xxxxx  


1 kommentar:

  1. Kloke ord, kjære, og nydelige bilder-som alltid! :)
    Kan ikke forstille meg at du skal klare å ha enda flere jern i ilden, men alt er jo som sagt mulig.. ;)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Hennie og meg <3

    SvarSlett

Translate

Populære innlegg